Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak
- Autorzy:
- Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 280
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu
ECONOMICUS 2016 - III miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny"
WE the CROWD
Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w zamian za konkretną korzyść. Jest także demokratyczną formą marketingu, łączącą zaufanie i dialog z gospodarką doświadczeń i mechanizmami społecznościowymi. Innymi słowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w której o realizacji danego pomysłu decyduje Tłum.
Crowdfunding w Polsce rośnie w siłę w miarę rozwoju inwencji i zaradności cyfrowego Tłumu. Coraz więcej artystów, startupów, a nawet organizacji charytatywnych zwraca się bezpośrednio do swoich społeczności w celu pozyskania funduszy na realizację kapitalnych, potrzebnych projektów. To jednak wciąż za mało! Autorzy tej książki zebrali i usystematyzowali wiedzę, którą dzielą się za pośrednictwem poświęconego crowdfundingowi bloga www.wethecrowd.pl. Dziś oddają w Twoje ręce nie tylko bazę teoretyczną, ale przede wszystkim zestaw narzędzi pozwalających przekonać się, co o Twoich pomysłach sądzi Tłum, który może zadecydować o przyszłości Twoich projektów.
UWAGA – wydanie tej książki zostało częściowo sfinansowane w ramach crowdfundingu!
Bartosz Filip Malinowski (ur. 1987) – współzałożyciel think tanku WE the CROWD, doktorant zarządzania. Publikuje na łamach „Nowego Marketingu” i „Antywebu”. Prowadzi bloga www.apofenique.pl. Racjonalista, humanista, ateista i idealista, szukający właściwych środków do właściwych celów.
Marcin Giełzak (ur. 1987) – współzałożyciel think tanku WE the CROWD. Aktywnie uczestniczy w kampaniach crowdfundingowych i prowadzi szkolenia z tego zakresu. Współorganizował pierwsze w Polsce wydarzenia poświęcone ekonomii współdzielonej. Współpracuje m.in. z „Nowym Marketingiem”, „Mam StartUp”, „Nowym Obywatelem”. Autor książki Antykomuniści lewicy (Poznań 2014).
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
Onepress - inne książki
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak
(1)(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)